środa, 20 sierpnia 2014

Prolog/ Rozdział 1

Prolog / Rozdział 1
Oczami Laury
- Jesteś gotowa zaraz wychodzisz na scenę?-spytała Paula.
- Tak. Ostatni koncert  wreszcie odpoczynek. Nie mogę się doczekać kiedy spotkam się z Van z Nathanem.
- Ja też dobra szykuj się bo zaraz zaczyna się koncert.
-Co powiesz żebyśmy w czwórkę poszli jutro na imprezę. – zapytała Paula
-Jasne świetny pomysł.
Oczami Rossa
-Ross pójdziesz z Leną na koncert.- poprosiła mam (rozkazała?)
-Nie jestem  pewien czy ją wpuszczą ona ma straszną obsesje na jej punkcie.- opowiedziałem
-Nie przesadzaj ona porostu bardzo ją lubi- broniła jej mama.
-Taaaaa. Mamo spójrz prawdzie w oczy ona ma cały pokoju w jej plakatach, a masę gazet o niej , fryzurę  taką jak ona, ubiera się tak jak ona!
- I tak masz ją zabrać koncert zaczyna się za 30 minut szykuj się.
Oczami Narratora
- Lena za pięć minut na dole jedziemy na ten twój głupi koncert!!!!!!- krzyknął Ross
Zaraz po tym Lena zaczęła skakać i piszczeć na całe Los Angeles
Po koncercie
Oczami Leny
Co by tu zrobić żeby poznać Laure. Mam jestem genialna teraz trzeba tylko do tego namówić Rossa. Ale chyba powinien się zgodzić w końcu mój plan jest genialny
-Rossiu-powiedziałam najsłodziej jak i zrobiłam szczenięce oczka
-Co chcesz-odpowiedział
-Mam genialny pomysł jak poznać Laurę – powiedziałam
-Nawet o tym nie myśl- powiedział zły
-No ale najpierw posłuchaj prooooose- zrobiłam szczenięce oczka
-Mów ale masz tylko pięć minut-odpowiedział
-Widzisz tam na ścianie przewód wentylacji no to wiem z pewnego źródła że jak pójdziemy prosto to dojdziemy do Laury Marano genialna jestem co- powiedziałam dumna z pomysłu.
- Ok idę po coś do picia- powiedziałam smutna?
Oczami Rossa
Lena nie wraca od pięciu minut odwracam się i co widzę moją kochaną kuzyneczkę w wentylacji idę po nią bo ta cała Lara Laro a Laura wezwie policje
- Lena zaczekaj
Ucieka żmija no jeszcze wredota gonić się karze

- Nigdy ale to nigdy z tobą nigdzie nie wyjdę – powiedziałem
                                  
hej oto pierwszy rozdział. Mam nadzieję że wam się podoba . Niedługo nowy rozdziała.
Do napisania.
Pamiętaj Komentujesz= Motywujesz

6 komentarzy:

  1. Megaaa *.* ;* na pewno będę czytać ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny rozdział i blog się ciekawie zapowiada napewno będę go czytała.
    Dzięki za to co napisałaś na moim blogu. Wcale tak dobrze nie piszę, ale dzięki to miłe Nexta może dam jutro

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na next. Zaciekawiła mnie ta historia. Tylko jakbyś mogła, to rób mniej błędów, ok? Lepiej się czyta. Ale tak, to jest świetnie. Extra początek bloga ;) Pozdrooo ☺
    PS Pliss wyłącz weryfikację obrazkową xD Jestem leniem XD haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się zapowiada :D Laura sławna, a oni dopiero zaczynają....będę czytać i czekam na nexta ;D

    OdpowiedzUsuń