czwartek, 21 sierpnia 2014

Rozdział 2

Oczami Laury
Mam cudownych fanów.Właśnie skończyłam rozdawać autografy i robić sobie z nimi zdjęcia. Teraz wracam sobie do garderoby a tam Paula je żelki MOJE żelki.
-Jak mogłaś zjeść MOJE żelki i się nie podzielić. Mam nadzieje że ci w dupę pójdą!!!!!!
-Pomarzyć sobie możesz mi zawsze w cycki idzie!!!!-odkrzyknęła Paulina
-Hahaha chciałabyś idę po żelki i ci NIE DAM.
Oczami Rossa
Wreszcie udało mi się dogonić tego gargamela
-Już nigdy z tobą nigdzie nie wyjdę możesz być tego pewna.
-Cicho jesteśmy przed garderobą Laury!- pisnęła młoda.
Nagle spadliśmy przed tą całą Marano.
Oczami Narratora
-AAAAAAAAAAAA!!!!- pisnęły Laura i Lena tylko ta pierwsza ze strachu a druga z radości. Nagle z garderoby wyleciała Paulina z książką od matematyki
-Paula wyjaśnij mi jak chciałaś mnie tym obronić?- spytała Laura.
-yyyyyy        ym            nooo chciałam ich zanudzić na śmierć albo chociaż uśpić O!- krzyknęła uradowana że wpadła na jakiś pomysł.
-Prędzej to byś ty zasnęła niż oni- powiedziała zirytowana brunetka.
Lena podbiegła do Laury i zaczęła ją przytulać i mówić jak ją bardzo kocha
-Bardzo cię za nią przepraszam jest twoją wielką fanką-powiedział Ross odciągając kuzynkę od piosenkarki-Lena puść ją wreszcie!-krzyknął zły blondyn
Dziewczynka puściła brunetkę dając jej dopływ do powietrza
-Jestem twoją wielką fanką i cię kocham!-pisnęła podekscytowana Lena
-Ja też cię kocham jak wszystkich fanów-powiedziała Lau- Co robiliście w wentylacji?-spytała ciekawa
-Moja kochana kuzyneczka tak bardzo cię lubi że wpadła na genialny pomysł ja cię poznać  Postanowiła iść przez wentylacje do twojej garderoby. A jak jej zabroniłem to uciekła tam a ja musiałem ją w tym tunelu gonić i nagle się zarwał i tak o tu jesteśmy. Skąd wiedziałaś jak tu dojść?- powiedział na jednym tchu blondyn.
-Ma się swoje źródła- powiedziała tajemniczo młoda.
Paulina i Laura wybuchły śmiechem po chwili Lena z Rossem dołączyli do niech
-A może moja wielka fanka chciały by przyjść na moją jutrzejszą próbę i zaśpiewać ze mną piosenkę na koncercie za 2 tygodnie?- zapytała piosenkarka
-Tak, tak – krzyknęła Lena
-Super my już musimy lecieć podam ci swój numer i wpadnijcie do mnie w poniedziałek ( u nich jest teraz piątek) wyśle ci adres później – powiedziała do Rossa  podając mu karteczkę z numerem i wyszła z Pauliną w stronę limuzyny.
Oczami Pauliny
Lau chyba spodobał się ten blondyn  bo nigdy nie za proponowała tego żadnej fance
-Lau a czy przypadkiem nie zaproponowałaś tego żeby spotkać się z tym jak mu tam Rassem
-Nie po prostu wpadł mi taki pomysł do głowy. A i on nazywa się Ross-powiedziała brunetka-Myślisz że przyjdzie z kuzynka-powiedziała
Ha wiedziałam on się jej podoba i to bardzo
-O już jesteśmy choć się przywitać z twoim rodzeństwem – powiedziałam
- Skoro już mówimy o miłości to kiedy się przyznasz że podoba ci mój braciszek- powiedziała złośliwie brunetka
Oczami Rossa
Ta Laura jest całkiem fajna muszę coś zrobić żeby iść do niej w poniedziałek z Leną
-Lena jak chcesz to mogę z tobą do niej iść- powiedziałem siląc się obojętny ton
Powidz tak proszeeee powiedz tak
-Jasne . Ale przymnie nie musisz udawać wiem że chcesz iść do nie – powiedziała uśmiechając się do mnie
-O już prawie jesteśmy w domu
Oczami Leny
Weszliśmy do domu a ja odrazy wbiegłam do salonu gdzie byli wszyscy i zaczęłam skakać i piszczeć
-AAAAAAAAAAAA!!!!!! Nie uwierzycie zaśpiewam z Laurą zaproponowała mi to sama AAAAAAAAAA!!!!! W poniedziałek do niej idę na próbę i Rossiu idzie ze mną – skakałam i piszczałam jak jakaś chora psychicznie
Oczami Rydel
-Dobra Ross co tam się wydarzyło
-No więc ( tu powiedział to samo Laurze)-Skończył Ross a ja byłam w szoku jak ona mogła wpaść na taki głupi pomysł a ten debil jej nie powstrzymał
Oczami Vanessy
-AAAAAAAAA!!!!! Wreszcie wróciłyście tęskniliśmy-powiedziałam i wszyscy czworo się przytyliśmy
-Co wy na to żeby na tą  imprezę iść dzisiaj?- zapytał Nathan
-Jasne- powiedziałyśmy zgonie i każda poszła do siebie się przebrać
Oto drugi rozdział przepraszam że w tamtym było tyle błędów teraz starałam się ich nie robić jeśli tu są jakieś to bardzo przepraszam rozdział 3 będzie   w sobotę lub niedziele do napisania.

Pamiętaj Komentujesz=Motywujesz 

6 komentarzy:

  1. Świetny ♥ Czekam na next :)
    ****
    P.S Zapraszam na moje blogi :D
    http://morderstwohamilton.blogspot.com
    http://dancingcinderellastory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje na pewno cię odwiedzie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział świetny. Czekam na nexta :D
    Zapraszam do siebie:
    http://lifeofraura.blogspot.com/
    http://loveorhaterossilaura.blogspot.com/
    http://raura-myheartmadeuponyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie pomysł na bloga misię strasznie podoba :D Będę czytać ;)

    OdpowiedzUsuń